BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hello August ♥


Salut guys ;)ape kabor kawan-ii malaysia ? sihat ? ohhmaii! i miss you all tahu x? xtahu pom buat tahu2 je laa . hari ni dah masuk bulan 8, bulan ni aku sedih pom ade,happy pom ade . semua-ii campur dalam bulan ni. ape2 pun , aku tetap sayang kehidupan aku di SWITZENLAND . rasa dah lame ngt dop update blog kan ? bukan malas , tapi idea dop mari lerr. hahah ;D . urmmm, loleng-loleng dah 1 bulan aku dduk sini,dop caye kan,huhu ;D.sumpah aku cukup-ii bosan dduk sni,tapi masih ade cari kerje part time kat restorant,sebab kos hidup sini amat tinggi.kohor tanam anggur laa,jagung laa,kohor keringgg laa duit ;),nop2 sekarang bulan SALE,baju 1 CHF 5 je?pengsangg -_-'' kuang3x..
OH OH OH memey,stop2 megarutt laa tu,balik ke point okay.hmmm,sebenornye xdop npe gop,sedih sebab uncle & blackberry aku balik malaysia , syokk gile kan ! BB aku pom hampir pening2 mcm tuan ia doh,terpakse hantor balik untuk baiki2 laaa. wuuuwww ;'(.rinduuu BB . aku happy sebab aku ENJOYYY , my uncle dah xdopp . just like that laa,mcm bangang kan ape aku tulis pada ary ni,tapi bia laa,aku bosannnnnn wehhh! bubye sayanggg,iloveyou&imissyouuualllsangat-ii ♥

0 comment: