BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Be strong ;')


hye everyone ;).imissyoualldamnmuch!seriously okay ;D ape khabar kawan2 yg cantik serta comel?hehe;D hope anything become good okay..ohh myy!summer days be end at this september?nonoo!nanti aku jadi mcm ais batu sudah!serious,kat switzenland perlu sngt2 matahari.hahaha;D okay2,we back to point,hari ini berskype dgn adik & mama,ingtkan happy laa kan bercakap dgn dowg,maklumlah buzy sikit sekarang.tapi apa yang ditukarkan hanye kesedihan;( knape?biasa masalah family aku,aku susah sikit nk bercerite,tapi today aku sedih sngt2,besarnye ujian tuhan bagi kat aku,sumpah aku tak mampuh hadapi seorang.hari 2 mama aku ckp nak balik malaysia boley je,then ade pulak manusia yg mulut mcm sial g tamboh2 ayat sampai mama mintak tolong aku jgn balik malaysia lagi!huh?gile kew?ingt aku robot ke yg xdop perasaan?aku manusia okay!ape yg mama bgtaw,pak saudara aku ckp if balik malaysia,tak boley lagi msuk switzenland!then ape kes?tak boleh masuk ,tak boleh laa.ape aku peduli?shitt!very low my mood;'( sumpah aku tak boley tahan ahh dgn peragai ' FAMILY SIAL ' ni,sakit gile hati aku!urmm,satu hal lagi,aku cakap handfone pom saloh kew harr?sampai balik malaysia nk ngadu ke semua owg?mahal x mahal tu lain cerite laa.aku besor dohh weh,bukan budok kecik lagi!aku ada care hidup aku sendiri.jgn ahh care hal aku lagi,mu dop legoh kew care hal owg kerek2.ikot aku ahh aku nop couple ng kelim ke melayu ke?ada aku gune duit awok2 mu couple?aku nop sngt kalau awok mu dpt bce blog aku,aku suke sngt tgk awok2 mu tekanan!very funny dear;)aku nop oyak ke mu mu mu laa neh,aku xsuke orang cine n aku tidak akan couple dgn owg cine apatahlagi KHAWIN!aghrrrr,damnfukingmymood!tapi ape2 hal pun,lepas bercakap dgn sibusuk aku,tenang gile hati aku.dye dah banyak bagi nasihat kt aku,banyak tenangkan fikiran aku.sayang , terime kasih okay . pada bulan 2 raya cine,aku janji akan jejok kaki ke tanah kelahiran aku,guys tunggu aku okay!pegang janji aku,aku tak akan penah mungkir janji.and aku tidak akan lupa tuhan,betape besor sekali pom dugaan aku,akhirnye aku dpt melalui dgn senyuman lagi;),kerana tuhan maha pengadil&maha penyayang&maha mengetahui hati hamba dye n sekali lagi terima kasih kepada dia telah anugerahi seorang insan yang baik bagi aku.MOHD HAFIHS TUNGGU MEMEY okay;')!last,aku hop sedih pom jadi happy mula;) iloveyouall ;D

0 comment: