BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Don't forget to FLY ;)


hye sweet!kowg sihat x di sana?imissyouallmore.first,aku dah tggalkan terengganu,demi masa depan aku,aku tggalkan family aku,kawan2 aku n owg yang aku sayang.adakah ini tindakan yang bodoh?guys,just comment,i did't care.rabu ni aku akan fight to SWZIELAND.ramai yang tnye,memey bila balik?memey g c2 btper?terlalu banyak soalan yang aku sendiri pom xtahu nk jawap.ape pun,aku sayang masa depan aku,aku harap sngt PUTERA aku dapat tggu aku di malaysia.sayang,jgn nakal2 taw!cium kan ;*,hahaha ;').kepada kawan2 aku yang aku tipu,aku kt kl belajar or what?semua itu xbetol,kalu aku dh bgtaw dowg,adakah owg akan caya?mybe bg kawan baik aku caye,but bg kawan2 biasa?kita xtahu hati manusia mcm ne kan?doa n terus doa untuk diri sendiri n family lagi bagus daripada layang mulut manusia yg ' SWEET WITH A CANDY'.guys,btw aku happy dpat sokongan dari kowg!kowg take care okay.ape2 hal,kita still content,dont worry!dunia IT tidak akan putuskan sebuah persahabatan ;) last word : imissyouall ;)

0 comment: