BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

penat ;/

helo sume ;) . sehat ? bad ? whatever ok ! hope u all okey2 ! da buke sekolah , adik2ku yg tercinte , mcm ner ? best x ? jgn poteng sekolah taw , cm akak seowg ni , sumpah menyesal poteng sekolah opmo ! last2 nop balik koloh mula asew ! yes , emang aku rindu zaman persekolahan aku ! aku rindu kawan2 aku , aku rindu kelas aku 4D n 5D sweet memories bt selamenye2 ! k stop2 memey ! back to topik . penat ? kowg jgn fikir yg bkn2 taw . aku penat sbb aku keje , mesti yg tertanye2 aku kerja ape ann ? kt mne2 laa . mcm2 laa soalan ! nim aku nop terus terang ahh neh , ambe keje kt johor bahru ! jdi sale girl kdai kasut jew . mri laa bli kasut kt kdai ambe eh , haaahha :) biasa2 asalkan dapat gaji ! lame2 duduk j.b , kos pom parokk . aduii ! skng ambe nop jimat2 rr , pah dpt gaji nop duk ganu lop . rindu kepada setiap org n setiap sudut dkt koleberangku ! urmm , x ingt nop crte . mse balik tdi kan ade org kelim ikot ahh , tkot sngt2 ! arap2 xdop npe2 terjadi ahh kt aku kan . tuhan tolong lingdungi aku ! aku merayu :'( ape2 hal pom , aku sygg sume ! n skng aku penat , stop kt cni eh crte kite ! byeee darling :) umahhhhh !

0 comment: