BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Banyak Risiko Dapat Boyfriend Handsome!


Semua orang nak kan kecantikan. Even korang pun kalau boleh nak kan yang cantik kan. aku pun sama. hehe. Tapi kalau dapat boyfriend handsome, kira untung laa kan. Bersyukur. Tapi tak perlulah nak bangga. Sebab ramai orang awam kata
" Handsome macam mana pun, bila dah tua buruk jugak "and, aku setuju! hahahaha. Kalau muka handsome, lama-lama tua berkedut juga kan. kulit bergayut-gayut dengan pipi semua. gigi rompong! So, girls ta perlulah bangga gila kalau boyfriend kamu tu handsome. Okay congrats to you sebab boyfriend kau handsome. Kau memang hebat laa dapat tackle dia tuh!! hahahaha. Tapi JAGA-JAGA! bukan senang nak jaga boyfriend kau yang handsome tu..


*Perempuan Lain Jealous
Korang semua tahu kan musuh bagi perempuan ialah perempuan tu sendiri. betul tak? So, jaga-jaga jangan bagi perempuan yang suka rampas laki orang ni dekat dengan boyfriend kau. Kalau boleh, simpan boyfriend kau dalam peti, letak kod yang merepek-repek, buka bila perlu je, semata-mata nak bagi boyfriend korang selamat. Tapi yang ni dah kira teruk sangat kan? Aku pedulii apaaa! Hahahaha =P

*Lelaki Handsome Ni Miang Sikit
Sebab suka sangat berjalan dekat dengan pokok tebu, so banyak lelaki handsome berjangkit miang dari pokok tebu tuh! Apa kau merepek ni ha badigol? Hehee sorry-sorry. Lelaki handsome biasalah! Petik sekali sembilanpupuhsembilan yang datang! So, mereka ni ada tahap keyakinan dalam diri yang sangat tinggi! Mereka berpendapat "eleehhh perempuan ni senang je aku nak uruskan " tolol betul kau wahai jantan! Kalau boyfriend kau handsome tapi jenis miang. Tinggalkannnnnnnn!!

*Ego tinggi
Kalau part ni aku memang setuju seratusperatus! Lelaki handsome ni ego je yang lebih kan? Sebab tu la aku malas nak layan lelaki macam tu. Sepatah tanya, sepatah jawab. Kalau gaduh pulak, asyik dia je yang menang! Apa kau ingat kau sorang je ke haa nak johan?? Aku pun nak jugak!! So girls yang ada boyfriend ego tinggi, korang buat la apa-apa biar luruskan sikit sikap boyfriend korang tuh!. Okay? ^_<

Pengajaran : Lebih baik dapat lelaki yang biasa-biasa tapi hatinya mulia pekerti yang baik kan? Tapi kalau dapat yang handsome tu BONUS untuk korang! Kenali diri, selami jiwa. cewahhhhhh! =P

Thanks for reading ♥

0 comment: